14 June 2014

Diari 13 Jun 2014: Bengkel dan Makan-makan

Saya berbengkel 2 hari, rabu dan khamis. Banyak ilmu baru yang saya pelajari. Banyak juga tip-tip yang saya perolehi.Bertemu orang-orang yang hebat yang sudi berkongsi ilmu. 

Baru saya sedar saya bagai kura-kura yang jauh ditinggalkan arnab. Selama ini saya berada di zon selesa. Owh, my own comfort zone. Saya seolah-olah takut untuk keluar dari comfort zone tersebut. 

Berpeluang berkenalan dengan Syikin. Banyak juga ilmu yang beliau kongsikan dengan saya. 

Temujanji saya dengan bos baru saya juga berjalan lancar. Alhamdulillah. Terus dapat kerja untuk dibawa pulang. Gaji? Lupa lak nak tanya. Sungguh saya lupa. Cukup untuk isi minyak pun dah cukup bagus bagi saya.

Malamnya, saya menikmati makan malam bersama mereka ini.


Terima kasih Izuan, Solehan, Izat dan Elyasarah.  



Diari diri,








memadailah Allah sebagai kekasih, Al-Quran sebagai hiburan dan mati sebagai peringatan

No comments:

Post a Comment