20 January 2013

Email dari Solehah I

From: solehahmohd<@gmail.com>
To: Hasliza Hasan <hasliza.hasan@ymail.com>
Sent: Sunday, January 13 , 2013 3:49 PM
Subject: Buat kakakku yang jauh di Malaysia


Assalamualaikum wbt,

Apa khabar? Rindunya saya pada akak. Saya doakan semoga semuanya sihat-sihat belaka. 

Lama rasanya saya tidak mengutus email buat akak. Saya sibuk kak. Maaf banyak-banyak kerana mungkir janji. Banyak yang hendak saya kongsikan dengan akak. Nak call akak rasanya masa kita berbeza. Saat akak dibuai mimpi, saya pulak sibuk berkuliah. 

Ada cerita yang mahu saya kongsikan dengan akak. Perlukan nasihat dan pandangan akak jugak.

Kak, sahabat saya Rina sudah memanggil-manggil nama saya. Kami ada mesyuarat persatuan petang ini. Nanti saya sambung lagi ya kak.

Saya minta diri dulu ya. 

Sekian.




P/s:

Dik, 
Izinkan akak kongsi emailmu di sini ya.



memadailah Allah sebagai kekasih, Al-Quran sebagai hiburan dan mati sebagai peringatan

No comments:

Post a Comment