23 January 2013

Diari 23 Januari 2013: Baju oren saya

Pilihanraya makin hampir. Bahangnya cukup terasa di serata tanahair. PM menjelajah serata negeri demi untuk tetap teguh berdiri selepas pilihanraya. Bantuan RM100 sedang rancak diedarkan di seluruh sekolah di Malaysia. 

Pastinya beliau tidak lupa tanah kelahiranku, Kelantan. Tujuh projek mega akan dilaksanakan di Kelantan sekiranya BN diberi mandat untuk mengambil alih Kelantan.

Beliau berkata tujuh projek ini akan juga dimasukkan dalam manifesto BN nanti.

“Ambo (saya) sebut tujuh perkara ini dan hanya sebahagian sahaja dari manifesto. Tidak lengkap lagi.

“Ambo hendak simpan. Nanti ambo datang lagi, ambo umum yang lain. Ambo simpan modal,” 

Ini antara yang dijanjikan ketika berucap merasmikan program Jelajah Janji Ditepati di Pusat Transformasi Luar Bandar (RTC) Tunjung 3 hari lepas. 


Hanya sekadar baju
Saya kagum. Kagum dengan lautan manusia berbaju oren yang datang meraikan ziarah beliau.

Dan semalam saya terima baju oren ini.

Cantik kan?

Ini baju oren saya yang dihadiahkan oleh dia untuk saya. Kelakar pulak rasanya memiliki baju oren ini.

Terima kasih kerana sanggup bersusah payah mengeposkannya untuk saya. 

Saya amat menghargainya.

Yang pasti saya suka baju ini sebab warnanya oren. Itu sahaja.

TITIK.



P/s: Baju free, tak salah hadiahkan saya satu kan??










memadailah Allah sebagai kekasih, Al-Quran sebagai hiburan dan mati sebagai peringatan

No comments:

Post a Comment