13 May 2014

Diari 29 April 2014: Fun Day for myself

"This in one woman show!!"

Saya tergelak besar. Ini tugasan ke-2 yang saya berikan untuk mereka.

"Miss boleh la buli kami, bila lagi kan". Itu kata Omar, pelajar saya yang sopan dan nakal.

Explorace-itu yang terhasil selepas puas berfikir. Semester pendek yang pendek. Lagi pendek bila peperiksaan pertengahan semester diadakan pada minggu ke-5. Selepas 2 minggu, mereka akan menduduki peperiksaan akhir pula.

Jenuh saya mahu menguruskannya seorang diri. Lagi haru biru bila bukan mereka yang di buli, saya pulak yang kena buli. Tak jadi nak marah, saya pulak yang tergelak.

Tugasan pertama untuk Yap dan kawan-kawan

Nazrina dan kawan-kawan di library

Group Zhahir dan Rooben

Group Sheira

Hai Rasyidi! Sengeh aje

Macam panas je..buat apa tu?

"Omar, ni macama kena dera je.."

Lorr!! seriousnya Afiq, tension eh..

Kalian menceriakan hari saya

Ini saja yang saya mampu lakukan seorang diri. Terima kasih untuk Shiera, Naz dan Wan Zharief yang membantu. Terima kasih untuk semua yang menjayakan tugas kecil ini.

Itu cerita semalam.

Pagi ini, jam 845 pagi, kami dikejutkan dengan satu whatsapps. "Salam semua, pagi ni QAC officer akan semak Teaching dan Assessment Portfolio...."

Saya tersengeh. Dalam hati, hanya Tuhan saja yang tahu. Tak agak-agak diorang ni.

Kami kena invigilate juga pagi ni bermula jam 10.

"Bila nak touch up file ni?". Ramai yang mengeluh.

Biar je.

Peace!!

Diari diri,













memadailah Allah sebagai kekasih, Al-Quran sebagai hiburan dan mati sebagai peringatan

No comments:

Post a Comment